Formule 1 2018 !!

Allerhande ditjes en datjes aan gespreksonderwerpen
Rieneke

Re: Formule 1 2018 !!

Berichtdoor Rieneke » di 10 apr 2018, 12:36

RedBull was weer prut, maar de wedstrijd was wel heel spannend.

Gaat Daniel naar Ferrari? en wordt Gasly de nwe collega van Max? maar Kimi dan?

En wat betreft Bottas? Had hij meer risico moeten nemen en voor de 1ste plaats gaan ipv billenknijpend achter Vettel blijven? Was Lewis het wel gelukt?

Of gaat Max uiteindelijk toch naar Mercedes.......

Vragen vragen vragen...hahaha
Maarten

Berichtdoor Maarten » di 10 apr 2018, 20:40

Mijn visie? (niet dat deze representatief is, maar ik kan een poging doen ;) )

Ric inderdaad naar mercedes of ferrari, Bottas zal waarschijnlijk terug gaan naar Williams ter vervanging voor Stroll.
Max zit voorlopig muurvast bij RedBul, tenzij de motoren het laten afweten, dan treed er een ontsnappingsclausule in werking in zijn contract waarin staat dat RB hem een ompetitieve auto moet leveren.
Waarschijnlijk vertrekt Max naar Ferrari of Mercedes als dit uitblijft.

Maar houd Torro Rosso in de gaten, dat team zal wellicht het derde of vierde team kunnen gaan worden met de juiste coureurs.

Max had Hamilton een beetje onderschat. Hij wilde hem van de baan drukken of laten remmen, maar HAM is ook niet van gisteren en die gaf niet toe.
Dit keer liep het voor Max slecht af maar ik ken gevallen ( met vettel) waarbij het wel goed uitpakte en de tegenstander zonder neus moest rijden. :)
Ik adviseer spatborden op de auto voor Max :D

Als de RB's aankomend weekend op de baan blijven, voorspel ik vuurwerk!! :)
Rieneke

Berichtdoor Rieneke » wo 11 apr 2018, 13:28

Ben benieuwd wat er allemaal nog staat te gebeuren.

En voor China? Max zal scherper zijn..Moet wel weer de wekker zetten, want is een vroege :)
:air_kiss:
Maarten

Berichtdoor Maarten » do 12 apr 2018, 18:44

Verstappen-Hamilton-1500x600.jpg
hamver.jpg
hamilton-zegt-in-shanghai-sorry-verstappen.jpg

Ze zijn weer vriendjes :D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Rieneke

Berichtdoor Rieneke » za 14 apr 2018, 00:03

Fijn raceweekend....vergeet de wekker niet..hihi
Rieneke

Berichtdoor Rieneke » di 17 apr 2018, 08:58

Wat een mooi raceweekend is het geweest. Op het puntje van je stoel en wat ontzettend tof dat Daniel gewonnen heeft. Elke sector is spannend. Kijk naar bijv. Gasly en de prestaties van Haas. Het is wisselvallig, grillig en daardoor mooi.

Dat Max een paar verkeerde beslissingen maakte is jammer, maar dat doen ze allemaal wel eens.
Vorig jaar was Vettel nog een baby, nu geeft hij Max advies.
De hele wereld valt over Max. Hij had deze race kunnen winnen. Maar we zijn toch juist gevallen voor de onbesuisdheid van hem. De wil om te winnen en ja,het pakt nu verkeerd uit. Volgende keer beter.

Het is goed om te zien dat ze tot nu toe allemaal moeten strijden voor de punten. En wisselde winnaars maken de race interessant, spannend.

Op naar race 4...
Maarten

Berichtdoor Maarten » ma 30 apr 2018, 12:56

Ik stop met formule 1 kijken.

Meer en meer begint het een sport voor simpele zielen te worden, zeker nu die Amerikaanse debielen er een puinbak van maken met rare startijden, maffe regels en inconsistente regeltoepassingen.
Soort zoekt soort zeg ik maar..

Tel daarbij op dat ik mij de laatste wedstrijd zat te ergeren aan de regie.
Is er een spannend moment tussen rijders, krijg ik in ene een beeld van een dikke vetklep die naar mijn inziens rechtstreeks uit een bordeel is weggerend!! Het was ene Christina Aguilera!
Wat de neuk moet dat mens in beeld terwijl ik de race aan het volgen ben??
Waarom moet ik kijken naar gebeurtenissen uit ronde 11 terwijl de wedstrijd al ergens in ronde 40 is??

Waardeloos is die formule 1geworden , waarbij de '1' waarschijnlijk voor het kleuterniveau staat van die rare Amerikanen, waarvan bekend is dat wat zij in handen krijgen, binnen de kortste keren is gesloopt, uitgezogen en verkracht door mensen die zichzelf willen verrijken.
Sinds dit jaar is het echt een dramatische achteruitgang en naar mijn inziens een schande voor de sport.

..wat vindt ik die Amerikanen een kansloos volk, wat een trieste boel!
Het gaat tijd worden dat het continent van de aardbol gaat verdwijnen want die hersenloze idioten stelen van alles en maken alles stuk!!!

..dan heb ik het nog niet eens over het afschaffen van de gridgirls die vervangen zijn door gridkids.. Het zijn nog stel pedofielen ook...
..kut amerikanen!

Ok, laat ik het dan nuanceren tot het Amerikaanse bedrijfsleven, waar "no-brains" koste wat het kost zichzelf willen verrijken.
Over de Amerikaanse bevolking kan ik niet veel zeggen, maar die zullen door de overheid vreselijk dom worden gehouden omdat zij geen macht willen verliezen.
Jammer, erg jammer, maar wat mij betreft mag het Amerikaanse bedrijfsleven en economie drastisch ingeperkt worden tot menselijke maatstaven en normen.

...en ja, de frustratie had ik al, maar met het verkrachten van de formule 1 is bij mij de grens gekomen.
Rieneke

Berichtdoor Rieneke » vr 11 mei 2018, 20:50

Ik vond het ook irritant inderdaad. Christina Kots tijdens de wedstrijd in beeld. Heeft totaal niets met de wedstrijd te maken. Ook met andere sporten wordt dit trouwens gedaan.

En de Replays hoeven voor mij ook niet. Verwarrend en totaal overbodig..Vooral zoveel rondes later, echt een misser dit.

Voor de rest bijna allemaal spannende wedstrijden, veel aktie en strijd voor de eerste plaats. Dat Max domme fouten maakt vind ik in deze bijzaak. Vorig jaar was dat Vettel en zie hem nu gaan..

Op naar een fijn formule 1 raceweekend in Barcelona.

Hoop dat je toch weer kijkt en vergeet moeders niet zondag :grin:
Maarten

Berichtdoor Maarten » za 12 mei 2018, 08:15

Ja ik ga waarschijnlijk gewoon kijken.. :grin:
Op interrnet zijn veel mensen die dezelfde frustraties hebben geuit, dus hopelijk doen ze er iets mee.

Moederdag vieren wij vanavond, enminste, ik dan. Zondag is het F1 dagje :grin:

Moch max wel dit seizoen hoog in de ranglijsten komen, dan ga ik toch eens kijken of ik ergens een multimediaroom kan bouwen met meerdere tv schermen om de race te vollgen.
Eén groot scherm voor de algehele wedstrijd en een paar iets kleinere schermen voor de pilane kanalen en de live standen.
...en uiteraard een soort van bar er in :cool: :grin:
Maarten

Berichtdoor Maarten » zo 13 mei 2018, 22:07

Afbeelding

Goed gereden max! :clapping: :yahoo:

Afbeelding